سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا رب ...

هزیون حرفهایی است که بیمار بدون اختیار می گوید ! ما هم تا وقتی طبیب دنیا و آخرت (حضرت ولیعصر) نباشد همه بیماریم و این حرفا همه از روی ناراحتی و بیماری دنیایی می باشد که همان هزیون است .

نوشتن سخت

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان

انجام اول هر کاری خیلی سختتر و مشکلتر از بقیه آن کار است و این قضیه در بسیاری از جاها صادق می باشد و فیزیک هم آن را ثابت کرده است !!! من هم که از مدتها پیش قصد نوشتن این وبلاگ را داشته ام به همین سختی برخورد کردم ! مدتهاست که دارم فکر می کنم چه چیزی بنویسم ! حتی موضوعات مختلفی هم به ذهنم رسید اما برای اولین مطلب چه چیزی نوشتن خیلی سخت تر از مطالب دیگه می باشد ! تا اینکه خود نوشتن را به عنوان موضوع انتخاب کردم !

نوشتن !!!

شخصی می گفت : سعی کنید مطالب ذهنتان را بنویسید چون این کار باعث می گردد فکرتان مرتب شود ! خود نوشتن باعث می شود انسان بیشتر تفکر کند و این تفکر باعث توجه بیشتر می شود ! و توجه باعث مراقبت می شود و همینطور این جریان ادامه دارد !!! که در نتیجه موجب مرحله ای از  رشد و تکامل نویسنده می باشد .

از طرف دیگر نوشتن یعنی تفکرات را در اختیار دیگران قرار دادن که خود این امر باعث می شود دیگران تفکرات شما را مورد مقایسه و تجزیه و تحلیل قرار دهند و  آن را مورد پسند یا انتقاد قرار بدهند . و اگر آن را به شما خبر دهند باعث  تبادل تفکرات می شود .

پس شما هم سعی کنید در مورد مطالبی که مطالعه می کنید به نویسنده آن نظرات خود را اطلاع دهید !

بسیار از شما متشکرم !!!

از اینطور نوشتنم معذرت می خوام ! چون فکر می کنم در وبلاگ باید مطالب راحت و دوستانه نوشته بشوند ! اما اولین مطلب بود و کمی سخت انشاالله با یاری شما دوستان مطالب دیگه ام رو راحت تر می نویسم !!!