سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا رب ...

هزیون حرفهایی است که بیمار بدون اختیار می گوید ! ما هم تا وقتی طبیب دنیا و آخرت (حضرت ولیعصر) نباشد همه بیماریم و این حرفا همه از روی ناراحتی و بیماری دنیایی می باشد که همان هزیون است .

دقیقه با دقیقه فرق می کند ؟

    نظر

دوستان عزیز سلام

تا بحال شده درباره دقیقه ها فکر کنید

آیا تا بحال فکر کردید یک دقیقه چقدر زمان است ؟ خب حتما جواب میدید : یک دقیقه 60 ثانیه است . یا مثلا 1/60 ساعت می شود یک دقیقه!

اما منظور من این نیست . یک مثال ساده می گویم :

حتما تا بحال برای شما هم پیش آمده باشد که (گلاب بروتون ) ( روم به دیوار ) بطور ناگهانی احتیاج شدیدی به دستشویی پیدا کرده باشید و وقتی به سرعت خود را پشت درب دستشویی می رسانید متوجه می شوید شخصی آنرا اشغال کرده . حال با این توضیح زمان برای شما که پشت درب هستید  و با آنکه داخل دستشویی راحت دارد کارش را انجام می دهد چطور می گذرد ؟

آیا یک دقیقه برای شما در آن لحظه با یک دقیقه ایشان در همان لحظه برابر است ؟؟؟

یک مثال دیگر :

آیا تا بحال شده مثلا در یک اتاق چند نفر مهمان دور هم جمع شده باشند و از این مهمانها یک نفر غمگین ! یک نفر بسیار خوشحال ! یک نفر با استرس بسیار ! یک نفر با آرامش و لبخند ! یک نفر دلتنگ ! و همینطور هر کس یک حال بخصوص داشته باشد؟

قطعا این اتفاق افتاده !!!

حالا چرا این مثالها را گفتم ؟؟؟

بعضی وقتها با خودم درباره برزخ ، بهشت و جهنم ، لحظه مرگ ، ... فکر می کنم

با خودم می گویم زمان در این دنیا که مثلا یک واحد ثابتی است بعضی وقتها اینقدر کش و قوس دارد . برای یک نفر بسیار کند می گذرد و برای کس دیگری بسیار تند اما در واقع یک جور گذشته است .

مکان هم همینطور ! وقتی همه دور هم جمع هستند چطور میشود یک نفر در همان فضا راحت و آسوده باشد و یک نفر دیگر در سختی و عذاب ! آن هم در این دنیای مثلا مادی و ثابت !!!

مسائل دیگری هم هست که فعلا به دلایلی نمی خواهم بازگو کنم

اما نقطه مشترک همه اینها روح است .روح در فضای کاملا مادی !!!

حالا فکر کنید درفضای دیگری که فقط روح همه کاره باشد چه اتفاقی می افتد؟!!!

من که تمام بدنم می لرزد ! نظر شما چیست ؟؟؟