سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا رب ...

هزیون حرفهایی است که بیمار بدون اختیار می گوید ! ما هم تا وقتی طبیب دنیا و آخرت (حضرت ولیعصر) نباشد همه بیماریم و این حرفا همه از روی ناراحتی و بیماری دنیایی می باشد که همان هزیون است .

مهمترین عامل پیروزی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از انتخابات پر شکوه و حماسه آفرین مردم در روز 24 خرداد امسال و اعلام نتیجه آرا در روز بعد توسط وزارت کشور ، در همه جای کشور تحلیلها و بررسیها بر سر چگونگی کسب بیشترین آرا توسط آقای روحانی شروع شده است ، اما تعداد عواملی که باعث پیروزی ایشان شد ، بسیار بیشتر از تعداد کل ملت ایران است که همگی دست به دست هم داد تا اکثر مردم به آقای روحانی رای دهند .

به نظر من مهمترین عامل این پیروزی اتحاد بود ، اتحادی که بدون جدل و جنگ در بین اکثریت مردم پدید آمد و بدون هیاهو رشد پیدا کرد ، اتحادی که با انصراف و از خودگذشتگی همراه شد ! اتحادی که درونش بداخلاقی کم شد ! اتحادی که یک پارچه از سوی یک جریان سیاسی شکل گرفت و با همراهی مردم به سرانجام رسید ! اتحادی که اختلاف سلیقه ها را مدیریت کرد ! اتحادی که انتظارات را کم و همکاری ها را بیشتر کرد ! اتحادی که همه یک رنگ شدند ! اتحادی که ویژگیهای بسیاری داشت و دارد !!!

اما این ویژگیها در تمام اتحاد ها وجود دارد !!!

یاد اتحادی افتادم که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد !

اتحاد در جنگ هشت سال دفاع مقدس !!!

اتحاد در کل صحنه های سیاسی و اجتماعی و مشارکتی آحاد مردم در طول تاریخ و حتی در کل جهان !!!

حتی یاد اتحادیه جماهیر شوروی افتادم که وقتی اتحاد خود را از دست داد چگونه از هم پاشیده شد !

آری ! واقعا چنین است ! تا وقتی همه با هم باشیم پیروز هستیم اما وقتی از هم جدا شویم قطعا شکست خواهیم خورد !!!

بیایید حالا که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم و با اتحاد شروع به خلق حماسه سیاسی کردیم به طرف خلق حماسه اقتصادی هم برویم و خود را با رهبری رهبر معظم انقلاب و مدیریت مسئولان و رئیس جمهور جدید هماهنگ کنیم تا در حماسه اقتصادی هم پیروز شویم .

بیایید اختلافات را کم کنیم ! به همدیگر احترام بگذاریم ! منم ، منم ها را کم کنیم و بجای آن یک کلام بگیم همه ما !!!

حتی در مقابل دشمنان هم باید یکپارچه و یک رنگ شویم آن وقت خواهیم دید تحریم که هیچ !!! حتی کسی جرات نمی کند کوچکترین دیدی نسبت به این کشور پیدا کند !!!

بیایید متحد شویم !!!

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا